پرجم تشریفات روسیه
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

پرچم تشریفات روسیه  از چهار قسمت اساسی (( پایه و میله پرچم)،چاپ پرچم، پارچه پرچم و ریشه پرچم ) تشکیل شده است، که  هرکدام از آنها دارای اهمیت بالایی هستند.

چاپ پرچمچاپ  انواع متنوع و فراوانی دارد اما مناسبترین آنها که برای چاپ برروی پرچم تشریفات استفاده می شود شامل:

چاپ دیجیتال که در حال حاضر از جدیدترین نوع چاپ در دنیای تبلیغات است. از محاسن این نوع چاپ می توان به  چاپ سریع و توانایی تسریع در تغییر طرح  به همراه محتویات آن، اشاره کرد

چاپ لیزری از انواع چاپ های  مدرن است. از مزایای این نوع چاپ می توان به سرعت بالا و چاپ با دقت و ظرافت بالای هرگونه اطلاعات متنی و تصویری برروی چوب، فلز ، پارچه، کاغذ و… اشاره نمود.

 چاپ سیلک اسکرین از انواع چاپ های قدیمی است و در مقایسه با چاپ های دیجیتال و پیشرفته، از دقت و ظرافت پایینی برخوردار است. در این نوع چاپ همه مراحل انجام کار  به صورت  سنتی انجام‌ می‌گیرد. چاپ پفکی معروفترین نوع آن می باشد.

پارچه پرچم پارچه از حساسترین قسمت های پرچم تشریفات است، علت آن این است که پارچه پرچم  می تواند جلوه و زیبایی خیره کننده ای به پرچم بدهد، لذا اگر پارچه از جنس و مرغوبیت متوسط و پایینی برخوردار باشد این زیبایی به چشم نخواهد آمد. به همین دلایل  در  ساخت پرچم تشریفات‌ روسیه، سعی شده است از پارچه های  لمینت، مخمل، ساتن آمریکایی و جیر استفاده نمایند. این پارچه ها علاوه بر زیبایی از مقاومت خوبی نیز در برابر عوامل طبیعی برخوردار می‌باشند

ریشه پرچم : ریشه پرچم نیز مثل پارچه در نمایش ظاهری پرچم تشریفات نقش بسزایی را ایفا می کند. از مزایای ریشه ها می توان به تعداد بالای رنگ بندی و سایز بندی های متنوع اشاره نمود. ریشه‌ها به دو صورت تک لا و دولا و در اندازه های  کوچک، بزرگ، نازک و پهن در بازار  موجود می باشند.

پایه و میله پرچمپایه پرچم تشریفات به صورت دو مدل خورشیدی و پنجه شیری طراحی و تولید می شوند. این پایه ها  غالبا” از جنس   برنج یا چدن می باشند و به رنگ های طلایی و نقره ای ساخته می شوند. این پایه بوسیله میله ای که معمولا از جنس استیل است به پارچه(پرچم) متصل می شوند

از مزایای پایه های مزبور می توان به وزن مناسب با سطح اتکای بالا و ارتفاع استاندارد آنها ،  اشاره کرد. به همین دلایل این پایه ها به راحتی روی زمین قرار می گیرند و در مقابل باد و تکان های ناگهانی حرکت نکرده و به هیچ وجه واژگون نمی شوند.





:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، ساخت پرچم تشریفات روسیه، قیمت پرچم تشریفات، سفارش پرچم تشریفات ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: